درخشش آسمان‌خراش ایرانی در معتبرترین لیگ بسکتبال دنیا
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان

 گزارش شبکه ایران، در ادامه مسابقات بسکتبال حرفه ای ان بی ای امروز 7 دیدار دیگر برگزار شد که در یکی از آنها ممفیس گریزلیز - تیم هشتم جدول کنفرانس غرب با نتیجه 103 به 85 یوتا جاز را در هم کوبید تا باداشتن 2 پیروزی بیشتر در مقایسه با هیوستون راکتس جایگاه خود را در مکان هشتم تثبیت کند.

در این بازی حامد حدادی سنتر ایرانی ممفیس 12 دقیقه و 17 ثانیه در میدان حضور داشت و با 10 امتیاز ، 4 ریباند و 1 بلاک شات سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

 
 

در یکی دیگر از بازی‌های مهم امروز ایندیانا پیسرز 102 به 98 ازسد میزبانش نیوجرزی نتس گذشت و با کسب سی و دومین پیروزی این فصل فاصله خود را با میلواکی باکس رده نهمی بیشتر کرد.بوستون سلتیکس 96 به 86 نیویورک نیکس - تیم هفتم همین کنفرانس را از پیش رو برداشت.

در یکی از بازی های دیدنی و مهیج نیز شیکاگو بولز با نتیجه 132 به 92 ساکرامنتو کینگز در درهم کوبید و جایگاه نخست کنفرانس شرق را از بوستون پس گرفت.

اورلاندو مجک تیم چهارم جدول کنفرانس شرق نیز 97 به 86 کلیولند کاولیرز را برد.در این بازی دویت هاوارد - سنتر تیم اورلاندو با 28 امتیاز ، 18 ریباند ، 4 پاس منجر به گل ، 4 توپ ربایی و 4 بلاک شات برترین بازیکن میدان بود.سن آنتونیو اسپرز - پیشتاز جدول کنفرانس غرب 111 به 96 مقابل گلدن استیت واری یرز به پیروزی رسید.

مرحله پلی آف مسابقات بسکتبال یورو لیگ نیز از امشب آغاز خواهد شد.بر اساس برنامه در این مرحله از رقابت ها المپیاکوی یونان با سیه نای ایتالیا ، بارسلونای اسپانیا - مدافع عنوان قهرمانی با پاناتینایکوی یونان و رئال مادرید اسپانیا با والنسیا اسپانیا دیدار خواهندکرد.

در این مرحله هر تیمی که بتواند 3 پیروزی کسب کند به مرحله نیمه پایانی مسابقات راه خواهد یافت.
 
نکته جالب توجه این بازی‌ها واکنش سرمربی تیم بسکتبال ممفیس به درخشش حامد حدادی بود.لیونل هالینز، سرمربی تیم ممفیس گریزلس پس پیروزی تیمش مقابل یوتا جاز که در آن حامد حدادی 10 امتیاز گرفت و نقش زیادی در این نتیجه داشت در مورد ستاره ایرانی اش گفت:«به نظر من او یک الگوست در ممفیس. بازیکنان عاشقش هستند.»

 
 

او که به خاطر قد و قواره حدادی به علاقه زیادی به ستاره شماره 15 اش دارد ادامه داد:«وقتی مارک گاسول دو خطا انجام داد نمی خواستم دارل آرتور را به زمین بیاورم. من به بازیکن بزرگ احتیاج داشتم.او خیلی خوب کار کرد. حریف نمی توانست زیر حلقه او را مهار کند. آن ها تلاش می کردند منطقه ای دفاع کنند و حامد توانست 4 یا 5 دفعه آن ها را شکست دهد.»

این حرف ها در حالی در صفحه مخصوص ممفیس گریزلس در سایت ان بی ای منتشر شده که مربی ممفیس صحبتی کلی در مورد تیمش کرده و به طور جداگانه راجع به حدادی حرف زده است.

 
 

نکته جالب این است که او به طور جدا گانه راجع به بازیکن دیگری صحبت نکرده است. بازی قبلی هم که حدادی دوبل دوبل کرده بود همینطور بود اما آن را می شد به درخشش قابل توجه او بعد از مدت ها نیمکت نشینی ربط داد. شاید سایت ان بی ای و صفحه ممفیس علاقه خاصی به این ستاره ایرانی دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 38938
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین